Another windy day... Merivesi käväs meleko korkialla :)

Rantaseikkailujen jälkeen onnistuinkin sitten upottamaan auton Maastoon, hyvä tovi meni irrotellessa. Pieni vihreä hiekkalapio ei ihan riittänyt ylöskaivamiseen, tarvittiin nelivetoa hätiin ja muutamaa lisäkäsiparia. Kerta se on ensimmäinenkin, kun minä auton kiinni saan. Selkäkin otti vaihteeksi osumaa siinä urakassa, voi ärrinmurri. Mut ei se mitään, kun sen tietää.

 

 

Ja kaikesta huolimatta, tuntuu ihan Tommylta. <3

Selittämätön on meidät salaa vihkinyt
käskenyt meitä muuttamaan sanat lihaksi,
muuttolinnun kirkaisuksi
matkalla mantereelta mantereelle, ihmeen merkiksi:
Mitä enemmän jaamme öitämme,
olemme taivaankappaleita toisillemme,
sitä kokonaisemmiksi tulevat päivämme.

- Tommy Tabermann

ja

Minä uskon
aamujen valoon,
ihmisen syliin
ja rakkauden hitauteen


Minä uskon rakkauteen
joka kulkee etanan lailla:
ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki


Minä uskon
etanan nopeuteen,
sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin
joista aamut juovat
kaiken valonsa.


Minä uskon rakkauden hitauteen.
Minä uskon.

- Tommy Tabermann -

 

Näillä eväillä mennään.