Sunnuntaina oli Lappalaiskoirat ry:n syyserikoisnäyttely Laajavuoressa Jyväskylässä. Tottahan ajeltiin paikalle. Nartut tuomaroi Tapio-koiramagneetti-Kakko ja urokset Saara Sampakoski, hän olikin minulle uusi tuomarituttavuus. Alunperin kaikki lpk:t piti olla Tapion arvosteltavana, mutta yllättäen ( or not) paikalle saapui n.150 lapinporokoiraa, ei iha yhden tuomarin päivään saa mahdutettua sitä määrää.

Mukana mulla oli Kaira Muhokselta ( kiitos neitokaisen lainasta, lainaan toistekin!), Leni ja Puti. Näyttelyyn oli ilmoitettuna myös Ruska ja Rurik. Kaira ja Leni saivat nuorten luokasta H:t eli hyvät tai vaihtoehtoisesti Hienot, Rurikilla ja Ruskalla samaisesta luokasta EH:t eli erittäin hyvät :)

Puti voitti valioluokan. PU-kehässä poksui mulle pari kertaa kun "vähän" kuumui ja nakattiin siltä seisomalta neloseksi. Passasi mulle, joka tapauksessa päivältä saatiin se mitä toivottiin.

Onnea Juoksa Vikurille, hieno vetskupappa oli ROP ja ROP-VET sekä BIS2!

Mukavaa oli ja siitäkin huolimatta thank God, että näyttelyt eivät ole kaikille kuoleman vakava asia. Suurin osa porukasta on mukavia ja fiksuja toisia näytteilleasettajia kohtaan, se hyvä :) Kiitos kaikille, oli kiva nähä!

Tulomatkalla mulle nousi vaihteeksi kuume, nyt ab-kuurilla. Arvosteluiden merkeissä jatkan asiaa  myöhemmin.

 

Puti kävi eilen Kaisa Wickströmin luona silmäpeilauksessa ja todettiin silmistään terveeksi!

 

Oi, tuli aivan mainio biisi mieleen vuoden 2006 Euroviisuista! Ihana Mihai!