Siitä tulee tänään kuluneeksi vuosi, kun sain intopiukkana sanoa että jaffat tulloo!!  :D

 

Poropeukalon Ässät viettävät tänään ekaa synttäriä! Onnea Naava, Onneli, Ruska, Kaira, Rurik ja Leni! Terkut äippä-Leesialle ja KIITOS Muhoksen muulle porukalle :)

Ässät kaksviikkoisina 

 

 

Rurikin kuvat Heidi

 

 Ja hei!  Miljoonasti ONNEA Onnelin kotiin! 

 

Eikä me taaskaan saada biisiä:

 

.. Aivan niin, kettu sanoi.
Nyt sinä et ole minulle vielä m
uuta kuin aivan samanlainen pieni poika kuin satatuhatta muuta pikkupoikaa. Enkä minä tarvitse sinua
– etkä sinä minua.
Minä olen samanlainen kettu kuin satatuhatta muuta.
Mutta, jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme.
Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa. Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa...

- Antoine de Saint-Exupéry -